Klantenservice
Liever focussen op andere dingen dan het beantwoorden van binnenkomende vragen? Textiel Builders biedt de mogelijkheid om de klantenservice uithanden te nemen. Klanten kunnen gemakkelijk WhatsAppen of mailen naar ons en ontvangen in de meeste gevallen dezelfde dag nog een reactie. Speciale wensen? In overleg is er veel mogelijk.
Hetproces
Stap 1
Whatsapp plug-in
Wij wijzigen alle contactinformatie en voegen een whatsapp plug-in toe aan je website. Hiermee zorgen wij ervoor dat alle communicatie bij ons binnenkomt.
Stap 2
Vraagstelling
Jullie fan mailt of whatsappt over zijn bestelling of heeft een andere vraag.
Stap 3
Duidelijk antwoord
Binnen 24 uur wordt er gereageerd en een duidelijk antwoord gegeven.
Stap 4
Tevreden klant
Klant = koning. Met een tevreden gevoel kan de klant zijn bestelling plaatsen, retour aanmaken of een andere handeling uitvoeren.
Voordelen
✅ Wij zijn up-to-date en kunnen de klant juist informeren.
✅ Het kost jullie geen tijd, omdat wij alles van A tot Z behandelen.
✅ Een fijne services in combinatie met andere services
Meer weten over klantenservice?
Wij ontzorgen je graag op het gebied van merchandising van A tot Z.
Wij vertellen je graag hoe je een kick-start kan maken.