Skip links
e-fulfilment textiel builders

E-fulfilment

Bij e-fulfilment wordt de opslag van de voorraad, het verzamelen van de producten en het verzenden van de bestellingen door ons gedaan. Wil je als ondernemer meer tijd hebben voor andere dingen en wordt het verwerken & inpakken te veel? Informeer dan naar de mogelijkheden! Zo nemen wij ook het voorraadbeheer en het retourproces voor jou uit handen. Jouw website (Woocommerce & Shopify) kan gemakkelijk gekoppeld worden aan onze systeem om bestellingen te versturen.

Hetproces

Stap 1

Bestelling

De klant plaatst een order via jullie webshop, wij ontvangen de bestelling en maken het gereed voor verzending.

Stap 2

Aflevering pakket

Het pakket wordt afgehaald door de vervoerder (PostNL, DPD, GLS). Normaliter wordt het pakket de eerste volgende dag afgeleverd binnen NL.

Stap 3

Facturatie

De verzendkosten worden maandelijks doorberekend via een factuur. De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren. Is het pakket erg zwaar of moet het geleverd worden in een non-eu land? Dan zijn de verzendkosten hoger. Om deze reden hebben wij geen lijst en is het maatwerk per klant.

Uiteraard zijn de verzendkosten in lijn met andere webshops. Verder verschillen de vervoerders per land zodat we de beste prijs/kwaliteit verhouding kunnen bieden. Wil jij je klanten ook opties zoals een afhaalpunt aanbieden? Geen probleem, dat kan ook!

administratie logo

Voordelen

✅ Gemakkelijk in combinatie met Print-on-Demand.
✅ Je hebt meer tijd over voor andere dingen.
✅ Jij en je klant beschikken over de juiste verzendinformatie.

Meer weten over e-fulfilment?

Wij ontzorgen je graag op het gebied van merchandising van A tot Z.
Wij vertellen je graag hoe je een kick-start kan maken.